BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 4 May 2012

hari melepaskan rindu

1 hari tu budak yang aku sayang nie tersalah sent text pada aku ,
dye nak sent kat BF  dye , tapi dye tersent pada aku . 
dye cakap cmnie biyy , i teringin makan chocolate cadbury lahh, hmm belikan belikan .
pastu aku mula rasa risau sebab takut dye kempunan pulak nanty . 
so keesokkan aku pergi lha keje , tapi bila aku kat tempat keje ,
aku takk bole nak buat keje sikit punn sebab dalam kepala asik fikirkan dye jea . 
lepas blek keje jea , aku terus happy gilaa sebab aku dapat tunaikan permintaan dye walaupunn aku bukan BF dye . 
tapi sebab aku sayang , aku buat sume nie . 
lepas aku dah beli sume coklat yang dye nak tu , aku text dye ,
you jap lagi aku i nak datang rumah you taw sebab nak hantar barang
aku taknak cakap yang aku nak hantar coklat , sebab takut nanty dye kata tak payah . 
aku punn on the way pergi rumah dye , sampai rumah dye aku text lagi cakap i dah sampai you .
dye reply tunggu kejap , aku punn takk tahu ape dye buat time tu . 
then lama gakk aku tunggu lha kan , tibe tibe dye keluar .
sumpah masa tu hati aku gembira yang tersangat sebab dapat tengok dye and dapat lepaskan rindu dihati nie .
pehh ! time tu ALLAH jea yang tahu hati aku nie cmner rasanye . 
lepas tu aku punn bagi coklat tu pada dye , dye macam terperanjat aku datang sebab nak bagi coklat jea . 
dye ciap cakap you datang semata mata nak bagi coklat jea ? 
aku jawab lha , iyerlah salah kea ? 
dye seolah olah macam nak menangis tapi aku tahu dye takkan menangis kan you ?
sumpah ! dalam keadaan penat baru blek keje , aku buat sume tu . 
sebab aku taknak dye kempunan ! 
aku memag sayang gila kat dye . 
lepas tu aku punn cakap ngan dye yang aku nak blek .
dalam on the way aku nak masuk kereta tu dye bole panggil member aku , then dye ada cakap something ngan member aku tu , tapi member aku taknak cakap ngan aku apa yang syeefa cakap ! 
geram aku ! aku nak tahu lha ! 
you , ape yang you cakap kat member i you ? cakap lha ngan i ? 

you , i sayang you ! i miss you so much ! 
makan coklat tu elok elok taw :)

0 comments: